Wednesday 6 April 2016

Coded Tinz - 2baba ft Phyno & Chief Obi (Lyrics)

                                    

                               Coded Tinz - 2face idibia ft Phyno & Chief Obi (Lyrics)


Part of the reasons he's called the legend is because all his songs have a message, on this song he's simply saying he doesn't want a public eye on his relationship with his woman. He brings in Indigenous rap lord Phyno to put the icing on the cake and chief obi with an epic intro.

Chief Obi - Intro

Okw'ehu rubbish a e ne me, m kpo gi eeee ne picki zi my call, ehn? ma si kwanu gi bia ka m take e gi shopping gi kpotacha umu idiot nda, I huru otu odi ka ashawo Japanese, don't come to my office again, ewu

Bridge

Baby girl make you wise up, tell your man dem to hol up, anytime you see make you pull off, free your girls dem no eff up, as you see me so I too jealous, I only have time eh for only us, I just wan maintain the focus, so make your friends dem no joke us

Hook

Let's keep it on a down low, let us keep it low profile eh, our loving no be for show o, no be anybody concern because,as you see me so;as you see me so na small thing dey make to vex, as you see me so(x2) na small thing dey breaking my chest

Chorus

(Oya Oya Oya )

Oyi wa wele (x2)

Coded things coded things in the yard, coded things in the back yard. (X2)

Verse 1

I no fit halla I no fit shout, I no want make na me and you dem talk about, I no wan hear dem dey shout about, I no want make dem even know we whereabout, I no wan show dem say na me and you dey here, I no want make come dey spoil we matter eh eh, I no want make dem see us out dey come dey start to chook their mouth, make dem keep their gossip far away.

Repeat Hook and Chorus

Verse 2 (Phyno)

(Heh! Heh! Onwe be di ihe Ifu ,
Nwa calm a down)

Angelina asim gi bulu onwe gi bia, e we sim ni ga'bia bia we zie bu m'oyi gi bia, Ife e cholo bu i kponye ka m bido spend du wa nu cha, and unu ri cha my money una kponye bulu onw'unu na, acholum gi solo k'ibupu my sorrow, mana format e ji bia na drive zim loko (nwa) achom e sa gi ka choco na tobacco le motor bu 2-seaters muna gi nime my Gallardo, the truth be say achomia low-key de sie ya lowkey kam nye gia low-key, anom eba ne nye gi sign and still you no gree,obi gi kpo'lakpo Obi gi di ka concrete, e be like say una come here make una jonse me instead of you to dull nwa e better say you post me, just sim ni d'abia nu kam cho onye ozo,  and e bia lu with mmadu six e bia kwu wam oto

Repeat bridge and Chorus

Kindly drop your comments and follow on twitter @versatileuc , Corrections can be sent to ucheversatile@yahoo.com

Proudly powered by #Coby Films Production


Uche Versatile Onwuemeli
08136603535



No comments:

Post a Comment